Friday, November 6, 2009

The Exercise Plan

Okay, so I need to work around a 24-hour liquid diet/holiday on Wednesday and sedation on Thursday morning. This should be fun!

Update: Yeah, this was way unrealistic...

Saturday:
Rest
Regular Diet

Sunday:
25 min Elliptical; 25 min Lower Body Strength Training; 25 min Upper Body Strength Training; 25 min Treadmill
Regular Diet

Monday:
25 min (moderate) Walking; 25 min Elliptical; 25 min Bicycle
Regular Diet

Tuesday:
25 min (moderate) Walking; 30 min Elliptical Intervals; 20 min Upper Body Strength Training
Heavy Diet

Wednesday:
25 min Bicycle
Clear Liquids: Protein Water; Clear Regular Gatorade; Tea with Honey

Thursday:
Rest
Light Diet

Friday:
25 min (moderate) Walking; 30 min Elliptical Intervals; 20 min Lower Body Strength Training
Regular Diet

Minutes: 350

No comments:

Post a Comment